+ blueblog +

coz i like blue~ it's not that blue, ha-ha


« Home | aduuuu » | what else ? »

Kesah Pak Rashid - he is free now

More stories about pak rashid here.

kesian dekat pak rashid..lama gila duk kat penjara..dah mcm2 benda yg dia ketinggalan.. cuba korang bayang kan.. dari tahun 1976 sampai laaaa 2006 ni. gila ah. aku tgh bayangkan macammana dia nak adapt dgn teknologi yg ada disekeliling dia.. apa rupa keadaan di luar sana..

+ + + + + +

pity for pak rashid(nation longest prisoner).... can u imagine what he has been past thru all these years. what happen outside his box(jail). from 1976 till 2006.. just imagine how he would adapt with the technology outside there. what it looks alike out there..

Labels:

3 Responses to “Kesah Pak Rashid - he is free now”

  1. # Anonymous Anonymous

    pertama,
    tima kasih byk2 sbb sudi lawat blog aku dan post komen jugak.

    kedua,
    bagus blog ko ni...
    ada 2 versi - english +bm
    bagus utk org2 cam aku yg nak belajar english ni..
    insya Allah, aku akan jadikan blog ko ni sbg salah satu tempat aku tambah vocab aku...

    ketiga, pasal entry ko..
    komen aku ialah, "buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali"

    kita sama2lah harap supaya hukuman itu akan dpt membersihkan dosa yg dia dah lakukan sblm nih...  

  2. # Anonymous Anonymous

    alamak...
    nape tak kuar lak link blog aku ek...
    err... boleh tak post sekali lagi, utk bagitau link.. hehe

    http://www.faiyun.com  

  3. # Anonymous Anonymous

    akum..pekaba? erm..tadi tanya pasal ikon ipod kat blog sy tu kan? ni alamat dia : http://www.htmlkit.com/go/favicon/ dapatkan kod favicon tu kat sini. boley wat statik atau animated. memang senang. btw, thanx masuk blog sy..  

Post a Comment


Web This Blog


XML

Powered by Blogger

make money online blogger templates



© 2006 + blueblog + | Blogger Templates by GeckoandFly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to make money online | First Aid and Health Information at Medical Health